
سلااام.. واای اینجاا..وبلاگم .. چقد دلم واسش تنگ شده بوود یادش بخیر .. همه اینجا جم بوودیم .. یه جمعه صمیمیو ساده .. نه لاکچریوو .. نه دوربین فلانو .. نه آیفوناع سیکسو سونو .. چقد اینجا به دل میشست .. چقد دلم واسه همه اونایی که پستامو میخوندنو نظر میدادن تنگ شده .. چقد دلم بیشتر واسه اونایی تنگ شده که یواشکی میومدن میدیدنو میرفتن .. هییی روزگااار .. چقد زود گذشت .. خیلییی زوود .. یادش بخیر ساعت 2 و نیم که از مدرسه میومدیم با زری و فاطی قرار میذاشتیم بیایم وبلاگ .. بریم یاهو .. هوووووففف دلم واسه...
ادامه مطلب
سلااام.. واای اینجاا..وبلاگم .. چقد دلم واسش تنگ شده بوود یادش بخیر .. همه اینجا جم بوودیم .. یه جمعه صمیمیو ساده .. نه لاکچریوو .. نه دوربین فلانو .. نه آیفوناع سیکسو سونو .. چقد اینجا به دل میشست .. چقد دلم واسه همه اونایی که پستامو میخوندنو نظر میدادن تنگ شده .. چقد دلم بیشتر واسه اونایی تنگ شده که یواشکی میومدن میدیدنو میرفتن .. هییی روزگااار .. چقد زود گذشت .. خیلییی زوود .. یادش بخیر ساعت 2 و نیم که از مدرسه میومدیم با زری و فاطی قرار میذاشتیم بیایم وبلاگ .. بریم یاهو .. هوووووففف دلم واسه...
ادامه مطلب