یادش بخیر .. همه اینجا جم بوودیم .. یه جمعه صمیمیو ساده .. نه لاکچریوو .. نه دوربین فلانو .. نه آیفوناع سیکسو سونو .. چقد اینجا به دل میشست .. چقد دلم واسه همه اونایی که پستامو میخوندنو نظر میدادن تنگ شده .. چقد دلم بیشتر واسه اونایی تنگ شده که یواشکی میومدن میدیدنو میرفتن .. هییی روزگااار .. چقد زود گذشت .. خیلییی زوود .. یادش بخیر ساعت 2 و نیم که از مدرسه میومدیم با زری و فاطی قرار میذاشتیم بیایم وبلاگ .. بریم یاهو .. هوووووففف دلم واسه همتون تنگ شده دوستای نازنینم ..
NaFas haye Sard...ما را در سایت NaFas haye Sard دنبال میکنید
برچسب: یادش بخیر,یادش بخیر اون وختا,یادش بخیر بچگیا,یادش بخیر اون وقتا,یادش بخیر به انگلیسی,یادش بخیر بچه که بودیم,یادش بخیر دوران مدرسه,یادش بخیر کودکی,یادش بخیر مدرسه,یادش بخیر فریدون, نویسنده: بازدید: 15